Új kollégával erősödött a SzállásManager csapata | Nagy Nikoletta


Örömmel jelentjük, hogy 2023. július 1-től Nagy Nikoletta személyében egy rendkívül tapasztalt szakemberrel bővült a SzállásManager csapata!

 

Nagy Nikoletta szállodai körökből érkezett csapatunkba Account Manager pozícióba. 

Tanulmányait a Budapesti Gazdasági Főiskola Vendéglátó és szálloda szakán végezte, ahol 2007-ben közgazdász diplomát szerzett. Szakmai gyakorlatát a margitszigeti Danubius szállodáknál töltötte, ahol több részleg (áruforgalom, housekeeping, spa recepció, rendezvényszervezés) életébe is betekintést nyert. Ezután több budapesti 5*-os szállodában szerzett tapasztalatot.

Első munkaköre az InterContinental Budapest szállodában az ISC-Guest szerviz részlege volt, ahol megismerhette az egész szálloda szervezetét és kapcsolatot tartott a különböző részlegekkel. Innen 2008-ben a szobafoglalásra lépett tovább, ami olyannyira elnyerte tetszését, hogy a továbbiakban is emellett a részleg mellett tartott ki.

5 év után, 2012-ben a Corinthia Hotel Budapest szállodában kezdett dolgozni, ahol már Revenue asszisztensi feladatokat is ellátott a szobafoglalás munkájának könnyítése mellett. A revenue munkakörnek köszönhetően már vezetői meetingeken is részt vett, és segített a szálloda napi árazásában, promócióinak megálmodásában és feltöltésében, illetve a forecast megtervezésében.

2017-től kipróbálta magát E-commerce munkakörben is, melyben az online partnerekkel tartotta a kapcsolatot és az extranetek tartalmát kezelte, illetve a szálloda online jelenlétért felelt.

Tíz év 5*-os szállodai közeg után 2018-ban a kisebb 4*-os butik szállodák világára váltott a Continental Group cégcsoporthoz való csatlakozással. A Hotel Moments Budapest szállodában Reservation Managerként kezdte meg első vezetői pozícióját, ami az eddigi csapatmunka után már egy teljesen önálló, egyszemélyes részleget jelentett, egy kézben kezelte a szálloda szobafoglalását. Az eddigi szigorú sztenderdek, egyenruhák és kimért, hűvösebb légkör után ez a szálloda teljesen magával ragadta a lazább, kötetlenebb, barátibb és családiasabb légkörével és vendégelégedettségre épülő üzletpolitikájával.

2021-től a cégcsoport egy másik szállodájában, a Hotel Palazzo Zichy szállodában Reservation & Revenue Managerként dolgozott, ahol már a szálloda online árazásáért is felelt, illetve a cégcsoport más szállodáinak árazásába is besegített. A kisebb személyzetű szállodák családias légkörükkel igazi háziasszony szerepet is megkívántak. Szükség szerint hol a vendégek bejelentkezését, hol rendezvény előkészítését, hol háznézés tartását, hol csak a lobby rendjének fenntartását is megkívánták, így ezeket a kisebb szállodákat teljesen a magáénak érezhette.

2023. nyarán egy sajnálatos szállodai üzemeltető váltásnak köszönhetően adódott úgy, hogy Nikoletta felszabadult, és boldogan csatlakozott csapatunkba, hogy ismét egy újabb területen próbálhassa ki magát.

Elérhetőségei:

Nagy Nikoletta
Account Manager

SzállásManager Kft. | Online Hotel Solutions Kft.

Mobile: +36 30 787 3769
E-mail: sales@szallasmanagement.hu

E-mail/Skype: nikoletta.nagy@szallasmanagement.hu
www.szallasmanagement.hu