A SzállásManager egy magyar kis vállalkozás amelyet szállodás fiatalok hoztak létre 2017-ben. Küldetése, hogy Számodra is elérhetővé tegye a vezető hotelek innovatív technológiáját partnerével az eZee Technosys-el, amely a világ vezető szállodai szoftvervállalata (már a Booking.com Holding része).

A felhő alapú channel manager szoftverünk magyar nyelven elérhető és lehetőséget ad szállásod egyszerű napi üzemeltetésére és a túlfoglalások elkerülésére.

A channel manager segítségével 100+ online szállásközvetítő oldalon kezelheted áraidat és kapacitásaidat, beleértve a saját weboldalad online foglalási rendszerét. Mindezeket pedig ingyenes mobil applikációval is elérheted.



Nem, szoftvereink felhő alapúak, internet segítségével a világ bármely részéről hozzáférhető és kezelhetőek, az asztali számítógépek és laptopok mellett mobil eszközökről is, mint az okostelefonok és tabletek.



Igen, a magyar nyelvű rendszer kétirányú, úgynevezett XML kapcsolatban áll több mint 100 online szállásközvetítő oldallal, így például a Szállás.hu, Booking.com, Airbnb.com, Hotels.com oldalakkal.

Az oldalakról érkező foglalások közvetlenül a rendszerbe futnak, így nincs szükség többé manuálisan letölteni és újra rögzíteni a foglalásokat.

Az árak és kapacitások közvetlenül a rendszerből kezelhetőek, a változtatások azonnal megjelennek az online oldalakon és a saját online foglalási rendszerben.

A központosítás és egyszerű használhatósága révén lehetőséget ad a jelenlegi partnerhálózat dinamikus bővítésére, ezáltal online jelenléted maximalizálására.



Az NTAK adatszolgáltatást és a számlázást az úgynevezett front office rendszerek biztosíthatják. Felhő alapú front office partnereink kétirányú adatkapcsolatot alakítottak ki a channel managerünkkel, amely lehetővé teszi, hogy minden online foglalásod az Általad választott front office rendszerbe kerüljön. Automatikusan szinkronizálják a szobakapacitásod, küldik az NTAK felé a vendégadatokat, az egyszerű számlakészítést a számlázz.hu beépítése biztosítja mindkét rendszerben.



A legfontosabb, hogy előzetes költség nélkül és gyorsan elkészítjük szállásod channel manager rendszerét.

A hatékony napi működés érdekében minden szálláshelyet technológiai partnerünk dedikált ügyfélszolgálatos kolléga segíti a kezdetektől, emellett az általános eZee Technosys ügyfélszolgálat LIVE SUPPORT CHAT a nap 24 órájában rendelkezésre áll a hét minden napján, emellett ingyenesen és azonnal elérhető e-mail, vagy Skype alkalmazások segítségével.

A SzállásManagement.hu csapata mindíg rendelkezésedre áll operatív kérdésekben is e-mail, Skype, Viber és Whatsapp elérhetőségeinken keresztül, illetve továbbítjuk az eZee ügyfélszolgálatának a beállításokkal kapcsolatos kérdéseidet.



A channel manager szoftvert a saját weboldalad online foglalási motorjával fix havidíj mentesen biztosítjuk, a szállásod adatainak feltöltése (általános információk, szobatípusok, ártípusok, lemondási feltételek, promóciók stb..) pedig térítésmentes.

Ha jelenleg a foglalásokat kockás füzetben vagy egyszerű excel táblában vezeted, vagy külön használsz szállás és channel manager szoftvert valamint foglalási motort, igen, megéri minket választani.

Telepítési költséggel sem kell kalkulálnod egyik csomagajánlatunk estében sem, így a rendszerek kipróbálása befektetés és kockázatmentes.

 



channel managert és a mobil applikációt , a foglalási motort, front office szoftvert fix havidíj mentesen biztosítjuk számodra.

Nem számítunk fel előzetes telepítési-, fix havi-, éves-, feliratkozási-, tréning-, support díjat sem.



Nem. Az általunk biztosított rendszerek több mint 10 éves fejlesztő munka eredményei, amelyeket a közelmúltban integráltak a jelenleg leginnovatívabbnak számító felhő alapú rendszerré.

Alkalmas a néhány szobás szállástól akár a szállodaláncok teljes körű kiszolgálására, a kedvező konstrukció ellenére a rendszerben nincsenek korlátozások, minden alkalmazása a kezdetektől elérhető.

Világszerte jelen pillanatban is több, mint 18.000 (!!) szálláshely használja.



A havi megvalósult foglalások után keletkező jutalék összege egészen minimális, a számodra biztosított szolgáltatások értékéhez viszonyítva és csakis abban az esetben, ha online forgalmad keletkezik.

Ha például a téli hónapokra bezár a balatoni vendégházad, a rendszer ettől függetlenül egész évben díjmentesen a rendelkezésedre áll. Szezonon kívül is kezelheted a nyári – online és közvetlen –  foglalásaidat,  amelyek után csak szezonban keletkezik majd jutalék a vendég távozását követő hónap elején.

Az online foglalások után számítunk fel minimális jutalékot (Szállás.hu, Booking.com, saját online felület), amely:

Lite csomag esetén:

  • a közvetítő oldalakon (Szállás.hu..) megvalósult foglalások után mindössze 3%,
  • a channel manager saját foglalási felületén keresztül megvalósult foglalások után pedig csupán 4% (tehát 96% közvetlen bevétel).

Pro csomag esetén:

  • a közvetítő oldalakon megvalósult foglalások után mindössze 4%,
  • a channel manager saját foglalási felületén keresztül megvalósult foglalások után csupán 6% (tehát 9% közvetlen bevétel)

amelyet a szoba eladási árából számítjuk.



Telefonos érdeklődő, közvetlenül betérő- vagy visszatérő vendégek kapcsán semmilyen költséggel nem kell számolni, azonban e vendégek foglalásai is modern felületen lesznek kezelhetőek.



Kizárólag a megvalósult foglalásokra vonatkozik a minimális jutalékfizetési kötelezettség, lemondás vagy meg nem jelenés esetén semmilyen költséggel nem kell számolnod.



Nincs rá szükség. A szolgáltatások szerződés mentesek, az együttműködés és közös siker alapja a bizalom és korrekt elszámolás.

Amennyiben a közös munka megszüntetése mellett döntesz, jelezd, és felhő alapú fiókod inaktiválásra kerül felmondási idő és kötbér mentesen.



Igen, választható a havi díjas elszámolás kizárólag channel manager, channel manager+online foglalási felület, front office rendszer+channel manager rendszerekre,  amely mértéke a szálláshely nagyságától függ, konkrét ajánlatot a kapcsolatfelvételt követően tudunk küldeni.




Az adott hónap elszámolására a következő hónap 8. napjáig kerül sor jutalékszámla alapján.

Az elszámolás alapja a weboldalad direkt online- és a partner oldalakról a rendszerbe érkező megvalósult foglalások szoba eladási ára.

A hónap első napjaiban lekérdezésre kerül az előző hónap forgalma, amelyről forint alapú jutalékszámlát bocsájtunk ki.

A jutalékszámla mellékleteként küldjük foglalásra lebontva az előző hónap megvalósult online forgalmát:

 



Vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal küldünk egy adatbekérőt a channel managerhez

Vagy töltsd le online és küldd vissza.

Az alábbi adatokra lesz szükségünk:

  • szállás alapinformációk,
  • szoba-és ár típusok,
  • felnőtt és gyermek férőhelyek
  • szoba alapárak, árküszöbök
  • közvetítő oldalak adatai

amelyből konfiguráljuk maximum néhány nap alatt szállásod felhő alapú adatbázisát.

Amennyiben rendelkezel Booking.com fiókkal, a channel managerben egyszerűen átmásolhatjuk a szoba- és ártípusokat, amely egyszerűen és gyorsan összekapcsolható a többi szállásközvetítő oldallal és saját online foglalási felülettel.

Elmagyarázzuk a legfontosabb funkciókat és máris indulhat az új alapokra helyezett értékesítésed.


Load More