Kész 2022 értékesítésére? Íme a check-list amire az év elején figyelnie kell!


ELLENŐRZŐ LISTA SZÁLLÁSHELYÜNK ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁIHOZ:

Évente legalább egyszer szükséges időt szánnunk rá, hogy átnézzük az összes szállásközvetítő partnerünk rendszerét és elvégezzük a szükséges karbantartást ugyanúgy, ahogy a szálláshelyünkkel tesszük. Mindkettő elengedhetetlenül fontos a sikerünk szempontjából. A szállásközvetítő rendszerek (szakszóval Online Travel Agency – OTA) adminisztrációs felületére (másnéven extranet) minden szállásadónak jogosultsága van a belépni és kezelnie a portál számára biztosított adatokat. Ha nem működik a felhasználónév/jelszó páros, kapcsolatba kell lépni az adott cég ügyfélszolgálatával és újat kérni. Az extranet felületeket a szálláshely szolgáltatásaihoz feltöltött tartalom, valamint a szálláskapacitáshoz feltöltött értékesítési tartalom szerint is ellenőrizni kell.

SZÁLLÁSHELY TARTALOM ELLENŐRZÉSE:
  • Alapadatok: pl. elérhetőségek vagy szobaszám változás, kapcsolattartók, házirend változása
  • Szolgáltatások: reggeli, félpanzió változása, rekreációs és szabadidő szolgáltatások
  • Szobatípusok és a hozzátartozó felszereltség
  • Foglalási, lemondási feltételek és gyermek kedvezmények
  • Képek mennyiségének és minőségének ellenőrzése (min. 25 nagy felbontású fotó, 4-5 fotó/szoba, ágyról és fürdőszobáról mindenképp szerepeljen kép
  • Megközelíthetőség változása pl. új buszjárat vagy útfelújítás miatt
 
ÉRTÉKESÍTÉSI TARTALOM ELLENŐRZÉSE:
  • Foglalhatóság: legalább év végéig legyen feltöltve minden szobatípushoz, figyeljünk rá, hogy NE december 31.-ig hanem inkább január közepéig (Szilveszter miatt)
  • Árkódok: egységesítsük minden szobatípushoz ugyanazokat az árkódokat (pl. reggelis, félpanziós, nem-visszatérítendő stb..)
  • Szobaár: figyeljünk a kiemelt időszakok árazására (statisztika!!!) és differenciáljunk akár egy héten belül is (pl. hétvégi árak)
  • Korlátozások: kiemelt időszakokban lehet minimum tartózkodást beállítani vagy előre fizetést kérni. Készítsünk flexibilis lemondhatóságú és szigorúbb restrikciós árkódokat (pl. nem visszatérítendő).
  • Promóciók: elő- utószezoni promóciókat állíthatunk be, csomagajánlatokat és akár utalványokat készíthetünk, előfoglalási vagy éppen last-minute kedvezményeket adhatunk (figyeljünk a visszaszállási idő beállítására). Népszerűek az ún. ’zárt feliratkozó ajánlatok’ hiszen ezeket jobban promótálják a partnerek, de hosszú tartózkodást is jutalmazhatjuk.

SIKERES ÉRTÉKESÍTÉST KÍVÁNUNK!

Copyright © 2022. SzallasManagement.hu