A TripAdvisor bejelentette, hogy új megjelenésével hamarosan átalakul egy “utazási hírcsatornává”, egy olyan személyre szabott közösségi médiáváa, amely a tagoknak ismerős Twitteres, Facebook-szerű tartalmat biztosít. A TripAdvisor számára új platformot hoz létre az utazási brandek számára ebben a folyamatban.
A TripAdvisor bemutatta ezt a videót, amely képet ad portál új megjelenésének és funkcionalitásának, amely egy pár nashville-i kirándulásán alapul:
Az új platform jelenleg béta verzióban van, és az év végéig várhatóan globálisan elérhető lesz a nagyközönség számára minden olyan piacon és nyelven, ahol a Tripadvisor működik.
Ez egy merész elmozdulás a TripAdvisor részéről a jelenlegi vendégértékelés gyűjtő portál funkciójától. Felvetődik a kérdés, hogy a TripAdvisor, hasonlóan a többi közösségi média óriásokhoz, elég erős pozícióban lesz-e, hogy megvédje magát a releváns tartalmak közvetítésének kérdésében.
(Forrás: Tnooz.com)